Kamperen in Gasselte

De laatste week van mijn vakantie heb ik kamperend in Gasselte doorgebracht met Laura, Noa en Jade. De week in Noorwegen gaf me energie, de week in Gasselte was zeer vermoeiend. We hebben genoten van een mooie camping aan de rand van natuurgebied “het Drouwenerzand” met voor Noa en Jade een heel leuk recreatief programma. We hebben bezoekjes gebracht aan het Boomkroonpad, het grootste hunebed van Nederland en het (volgens mij) meest verschrikkelijke attractiepark van Nederland. Noa en Jade zijn voor het eerst naar een circus geweest en hebben hun eerste talentenjacht gewonnen! Het verslag houd ik kort, want naast een enorme vermoeidheid heb ik sinds afgelopen donderdag ook nogal wat last van mijn ogen. Ik beperk mijn tijd achter de computer.(Helemaal onderaan kun je luisteren naar het slaapliedje van deze vakantie….)Gasselte1
Gasselte2
Gasselte3
Gasselte4
Gasselte5
Gasselte6
Gasselte7
Gasselte8
Gasselte9
Gasselte10
Gasselte11
Gasselte12
Gasselte13
Gasselte14
Gasselte15
Gasselte16
Gasselte17
Gasselte18
Gasselte19
Gasselte20
Gasselte21
Gasselte22
Gasselte23

Geef een reactie

