Bluegrass in de Eifel (1), de prachtige plek

Dit weekend was ik voor de derde keer aanwezig bij het bluegrassweekend “Ins Blaue Hinein”, georganiseerd door Elly Beurskens, Bruno van Hoek, Paul van Vlodrop en Peter Broekhuijsen. En net als de vorige twee edities werd het ook nu weer een onvergetelijke ervaring. Was het de eerste keer nog allemaal nieuw, onbekend en spannend, nu kwamen we aan in een “warm bad” waar we de meeste aanwezigen kenden en ook al wisten wat ons te wachten stond. De spanning bleef voor mij, omdat er toch het één en ander is veranderd ten opzichte van vorig jaar. Een mooie wandeling maken in de omgeving zat er niet meer in, een balletje trappen in de pauze ook niet. Ik moest mijn pauzes plannen en zorgen dat ik twee keer per dag languit kon om mijn benen de noodzakelijke rust te geven. Dat is gelukt, maar het was niet makkelijk. De pauzes brachten de nodige emoties met zich mee: Het voelde weer heerlijk om zo’n prachtig weekend op zo’n mooie plek mee te maken, het was ook enorm frustrerend om te merken dat ik ook hier tegen mijn grenzen aanliep. Maar mooi was het, kijk maar…..Eifel2010.4
Eifel2010.2
Eifel2010.3
Eifel2010.1
Eifel2010.5
Eifel2010.16
Eifel2010.17
Eifel2010.31
Eifel2010.32
Eifel2010.36
Eifel2010.37

Geef een reactie

