Met mijn neus op de feiten…

De ziekte MS is voor mij soms een raar fenomeen dat op de meest onverwachte momenten de kop op kan steken. Gistermiddag ging ik vol goede moed en naar mijn idee redelijk uitgerust naar mijn werk om een medewerkersdag in het kader van organisatie-ontwikkeling bij te wonen. Na een uur was het echter helemaal op. Ik kon weinig in me opnemen, ik kon amper staan en ik was verschrikkelijk moe. Gefrustreerd ging ik weer naar huis. Gelukkig is er thuis veel moois waar ik graag naar kijk, bijvoorbeeld naar Noa als ze Jade leert lezen….. Voorlezen2

Geef een reactie

