MS medicatie

Ik heb 6 weken de tijd om mijn eigen MS medicatie te kiezen. Vanmorgen heb ik hierover een uitgebreid gesprek gehad met de MS verpleegkundige. Er zijn drie verschillende medicijnen waaruit ik kan kiezen. De medicatie zorgt er hopelijk voor dat het aantal schubs vermindert en dat de schubs ook minder ernstig zullen zijn. Belangrijker nog, de medicatie is een investering in de toekomst. Hopelijk zorgt het ervoor dat ik hierdoor langer mobiel blijf en dat de MS (nog lang) niet overgaat in een progressieve vorm. Nog zo’n 6 weken te gaan vóór mijn eerste prik…. Msinfo

Geef een reactie

