Dag 2

Ondanks de vermoeidheid heb ik vannacht vrijwel geen oog dichtgedaan. Ik voelde me gejaagd, ongeveer alsof ik een thermoskan koffie had leeggedronken. Daarnaast bleef de temperatuur in mijn hoofd maar stijgen, ook niet echt bevorderlijk voor een goede nachtrust. Dit alles was in schril contrast met wat ik vanmorgen in de spiegel aantrof. Het leek wel alsof ik net was teruggekeerd van een weekje Korfu, een weekje zon, zee en lekker eten. ik had een gezonde kleur op mijn gezicht en er leek ook wel een onsje (gewicht) bij te zijn gekomen. In het ziekenhuis verliep de 2e infuusdag zonder noemenswaardige problemen. Het was wat pijnlijker dan gisteren, maar het was goed te doen. Het was minder “gezellig” dan gisteren, het was wel grappig om te merken dat de meeste verpleegkundigen mij nog herkenden van vorig jaar (al merkte Laura vanmiddag terecht op dat het niet iets is om heel erg trots op te zijn, artsen en verpleegkundigen die je herkennen als patiënt). Morgen de laatste dag! En dan weer langzaam de weg naar boven proberen te vinden.Infuus1
Infuus2

2 thoughts on “Dag 2

Geef een reactie

