Bijna weer beter

Het heeft even geduurd, maar de bijwerkingen waar ik last van had naar aanleiding van de methylprednisolonkuur lijken bijna allemaal te zijn verdwenen. Het gaat met mij weer de goede kant op. Ik heb zowaar een paar dagen gehad dat ik meer energie had dan vóór de kuur, dus de kuur lijkt ook langzaam te gaan werken. Ik doe het nog steeds rustig aan, maar deze week kan ik gelukkig wel weer mandoline spelen en zingen, morgen met The Hillbilly Holler en zondag met Stringtime. Daarnaast ga ik eens rustig rondkijken naar een elektrische fiets, want dat zou mijn mobiliteit flink verhogen denk ik. Dan nog hopen dat ik dat deels ergens gefinancierd kan krijgen. Een mobiele papa of niet, Noa en Jade vermaken zich prima. Knutselen1
Knutselen2
Knutselen3
Knutselen4
Kleren1

3 thoughts on “Bijna weer beter

  1. We (Jupp, Tina, Elly & Bruno) zitten hier aan tafel en genieten van de absoluut prachtige foto’s die het weekend niet mooier hadden kunnen weergeven!
    (Wij pakken zo in en komen ook naar Nederland, E & B.)

  2. was mooi gezongen Hans !
    Jullie hadden weer een fijne tijd in de Eifel zo te zien en te lezen.
    Wij, Brigitta en ik kozen dit keer voor een workshop in La Roche sur foron in Frankrijk. Ook echt de moeite !
    Met Anthony Hannigan als mandolinelesgever. dan het festival en een weekje wandelen in de bergen.
    groetjes . Carl Boeckx
    we hebben ook wat met de band http://www.everyoneweb.com/medra/

Geef een reactie

