Fiep

Meestal moet je een beetje uitzieken na een flinke griep, ik niet. Vanmorgen om 11.30 uur waren mijn griepverschijnselen weg, allemaal. Van het ene op het andere moment voelde ik me weer “fit”, fit genoeg om een museum te bezoeken. We hebben een bezoek gebracht aan museum De Buitenplaats in Eelde, waar een tentoonstelling met het werk van Fiep Westendorp te zien was. Noa en Jade waren natuurlijk mee, want de tekeningen van Fiep zijn overbekend: Jip en Janneke, Pim en Pom, Otje en Pluk van de Petteflet. En dat allemaal tegen een BTW percentage van 6%. Morgen voor het eerst sinds jaren weer eens in aktie komen (Groningen schreeuwt om cultuur). En volgende week woensdag heb ik griep…… Fiep1
Fiep2
Fiep3
Fiep4
Fiep6
Fiep7

One thought on “Fiep

Geef een reactie

