De grenzen van MS

Het leven met MS betekent voor mij vooral leven met een beperkte hoeveelheid energie. Ik moet mijn eigen grenzen (leren) kennen en mijn dagritme daaraan aanpassen. Zo nu en dan kan de MS echter de pot op wat mij betreft en kies ik ervoor om de grenzen op te zoeken en met handen en voeten te treden. Tweede kerstdag zat ik op het randje na een hele leuke dag muziek maken in Nieuw Buinen en vandaag heb ik de grenzen ruimschoots overtreden door met Noa de ijzers onder te binden. Misschien niet slim, maar oh, wat heb ik genoten! En Noa ook! Schaatsen1
Schaatsen2
Schaatsen3
Schaatsen4
Schaatsen6
Schaatsen7
Schaatsen9
Schaatsen10
Schaatsen12
Schaatsen13

4 thoughts on “De grenzen van MS

  1. Het is weer heel herkenbaar, Hans.
    Mijn benen vertellen me ook al een paar dagen dat ik die tweede fotokuier op de Leijen beter niet had kunnen maken. Maar of het nu gaat om schaatsen of om een fotokuier, als je er maar genoeg plezier aan hebt beleefd, dan is het de napijn wel weer waard.

    Ik wens jullie een rustige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011.

Geef een reactie

