Stemadvies

Ik weet het, de verkiezingen zijn nog ver weg, maar om de routine er toch een beetje in te houden vraag ik de lezers van mijn weblog om de komende dagen toch een stem uit te brengen. Mijn weblog heeft maar heel weinig lezers en ze zijn ook niet allemaal heel erg bedreven in het SMSsen, maar iedere stem is er één, vandaar. Tussen nu en 4 mei kunnen er stemmen worden uitgebracht op de finalisten van het Drèents Liedtiesfestival (De finale is 9 mei rechtstreeks te volgen via RTV Drenthe of via de website van RTV Drenthe op internet). Ons promofilmpje is te bekijken via deze link.
Wil je kennismaken met de overige finalisten, kijk dan hier.
Degene die op 5 mei de meeste stemmen heeft mag als eerste aangeven op welke plek in de finale hij/zij het liedje gaat zingen. Om uiteindelijk te kunnen winnen is er 9 mei een vakjury en moeten er op 9 mei ook SMSjes worden verzonnen tussen 19.30 uur en 20.45 uur.
Wil je ons steunen, SMS dan DLF Stringtime naar 3010.

3 thoughts on “Stemadvies

      • We zijn blij met iedereen die één dezer dagen een stem uitbrengt, maar we zijn een beetje bang dat dat ten koste gaat van stemmen op 9 mei. Maar volgens mij is de ene stem de andere wel waard, stem dus maar 2 keer. Ga ervoor!

Geef een reactie

