Wondermiddel

Ik heb nooit echt geklaagd over de pijn die de MS met zich mee bracht, maar dat wil niet zeggen dat ik geen pijn had. Ik had veel pijn. Vrijwel dagelijks. Het is dan ook een wonderbaarlijke ervaring dat ik de afgelopen weken pijnvrij door het leven ga. Zo kon ik in Noorwegen onder andere in mijn eentje bepaalde heuvels beklimmen, waar ik de afgelopen jaren altijd Laura (of iemand anders) nodig had om mij de heuvel op te helpen. De afgelopen week voelden mijn benen zelfs normaal aan, ik heb geen pijn meer!!!!
De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is het gebruik van LDN, het lijkt aan te slaan! Voor 10 euro per maand heb ik meer energie terug gekregen, voel ik geen pijn meer en kan ik weer wandelingetjes maken zonder op mijn benen te wankelen.
Dat brengt natuurlijk ook wat extra verplichtingen met zich mee. Ik zorg wat vaker voor het eten. Gisteren heb ik samen met Noa en Jade gezorgd voor een lekkere spinazietaart en een heerlijke salade.Diner1 diner2

 

 

One thought on “Wondermiddel

Geef een reactie

