Van twee naar één

Mijn weblog wordt door mij hopeloos verwaarloosd op het moment, maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt bij ons. Integendeel, we hebben het hartstikke druk gehad. Maandag (2 december) zit Laura bij de notaris en doet ze definitief afstand van haar mooie kleine huisje in de stad. De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest om onze inboedels samen te voegen. En hoewel Laura in een klein huisje woonde, was haar inboedel er één van normale proporties. Dat betekent dat we een aantal zaken hebben verkocht via Marktplaats, dat we op zolder een mooi kamertje hebben ingericht, dat we over wat meer kastruimte beschikken en dat die kastruimte maar net voldoende is. Het is allemaal wat voller geworden, maar ook gezelliger. En dankzij de LDN medicatie heb ik mijn steentje normaal bij kunnen dragen. Ik heb met wasmachines, tafels en kasten gesjouwd en het kost ook veel tijd en energie om kasten opnieuw in te richten. En daar komen dan ook nog alle Sinterklaasinkopen bij, want het normale leven gaat natuurlijk ook door. Maar die energie heb ik!
Maar ik heb het te druk om achter de computer wat leuke filmpjes te monteren. Dus oma kan Noa nog niet viool zien spelen, op pakjesavond zal Noa wel wat voorspelen!
Hier een tweetal foto’s van een knutselactiviteit van Jade, ze hadden afgelopen woensdag mooie trommels gemaakt. En ander niet onbelangrijk Jade-nieuws: Morgenochtend zwemt ze af voor haar diploma A!!!!!trommel1trommel2

Geef een reactie

