Nieuwe aanwinst

Eind mei 2012 heb ik via Marktplaats een spiegelreflexcamera gekocht om te kijken of fotograferen met een DSLR iets voor me is. Het antwoord was “Ja!”, maar mijn “oude” camera had ook wel wat nadelen. Deze nadelen heb ik afgelopen week op kunnen lossen door via Marktplaats een nieuwe camera te kopen. Voor ongeveer de helft van de nieuwwaarde heb ik een Canon 600D gekocht met een mooi objectief erop. De camera is slechts twee maanden oud en is amper gebruikt. Hij was eigendom van iemand die zijn oude hobby fotograferen weer op wilde pakken nadat hij een tijd geleden een beroerte heeft gehad. Helaas was het voor hem niet mogelijk om fatsoenlijke foto’s met deze camera te maken, hiervoor had hij te veel last van trillingen in zijn armen. Een triest verhaal en ik hoop voor hem dat hij met een andere camera weer foto’s zal kunnen maken. Voor mij betekent het dat ik nu fatsoenlijke foto’s zal kunnen maken onder beroerde omstandigheden (slecht licht), filmpjes in HD kan maken en weer een uitklapbaar “live view” scherm heb zodat ik ook weer foto’s kan maken zonder in de zoeker te kijken.
Mijn oude camera heb ik via Marktplaats verkocht voor een goede prijs, slechts 35 euro minder dan de aanschafprijs.Boegbeeld1
Boegbeeld2
Boegbeeld3
Boegbeeld4
Boegbeeld5
Boegbeeld6
Boegbeeld7

Geef een reactie

