Ultiem geluk

Ik leef inmiddels bijna vier jaar met MS en dat valt niet altijd mee. Toch heb ik niets te klagen, want ik ben ontzettend gelukkig met een geweldige vrouw en twee schatten van kinderen. Als dat vervolgens ook nog eens gecombineerd wordt met een bijzondere muzikale ervaring betekent dat voor mij ultiem geluk. En dat ondervond ik afgelopen zondag.
Vier jaar geleden reisden Laura en ik voor het eerst af naar Noorwegen om daar te genieten van een prachtig bluegrassfestival op een schitterende locatie. We genoten daar enorm en na een dag of twee kregen we buren die hele bijzondere muziek maakten, muziek die ons enorm raakte. Ik herinner me dat we om een uur of één ’s nachts naar bed gingen om te slapen, maar van slapen kwam niet veel. De buren waren nog volop muziek aan het maken. Die muziek was wel zo ontzettend mooi dat we allebei lagen te huilen omdat de muziek zo prachtig was. Het was een ervaring die we de jaren die volgden steeds opnieuw meemaakten. Ze stonden ieder jaar opnieuw naast ons op de camping en we genoten iedere keer weer volop van hun muziek. Het zijn niet de beste muzikanten, maar ze hebben wel de mooiste repertoirekeuze. Bovendien zijn het inmiddels goede vrienden geworden.
Ik ben webmaster van de stichting Boet’n Deure en heb voorgesteld om deze band een keer in Odoorn te laten spelen. Afgelopen zondag was het zover. We speelden met Stringtime op de seizoensopening van Boet’n Deure en we speelden samen met onze Noorse vrienden van the Paradise Mountain Boys. En wat was het prachtig: veel publiek, mooi weer, de kinderen waren erbij en er was geweldige muziek, voor mij was het ultiem geluk!!!!
Zelfs het afscheid na afloop was emotioneel en dat terwijl we de meeste leden van de band volgende maand weer zien in Noorwegen, ik heb er nu al zin in.Boetndeure1
Boetndeure2
Boetndeure3
Boetndeure4
Boetndeure5
Boetndeure6
Boetndeure7
Boetndeure8
Boetndeure9
Boetndeure10
Boetndeure11
Boetndeure13
Boetndeure14
Boetndeure15
Boetndeure16
Boetndeure17
Boetndeure18
Boetndeure19
Boetndeure20
Boetndeure21
Boetndeure22
Boetndeure23
Boetndeure24
Boetndeure25
Boetndeure26
Boetndeure27
Boetndeure28
Boetndeure29
Boetndeure31
Boetndeure32
Boetndeure33
Boetndeure34
Boetndeure36
Boetndeure37
Boetndeure38

Geef een reactie

