Castlepicking

Het bijwerken van mijn weblog is niet mijn grootste prioriteit op dit moment, daarover binnenkort ongetwijfeld meer. Maar intussen heb ik te maken met een behoorlijke achterstand. Zo heb ik een druk weekend gehad eind september, waarin ik onder andere voor de vierde keer de Castle Picking Party in Groningen heb georganiseerd. Het was prachtig weer, dat is ongetwijfeld ook de voornaamste reden geweest dat het wat minder druk was dan voorgaande jaren. Maar met dik 130 bezoekers zijn we nog altijd verantwoordelijk voor de op één na grootste bluegrass picking party van Nederland. En het was een geweldige dag!CPP0
CPP2
CPP8
CPP9
CPP12
CPP23
CPP26
CPP28
CPP29
CPP33
CPP34
CPP36
CPP41
CPP43
CPP44
CPP49
CPP51
CPP53
CPP57
CPP61
CPP62
CPP65
CPP72
CPP73
CPP75

Geef een reactie

