Featuring Mem

De voornaamste reden voor Laura en mij om geluidsopnames te maken van onze liedjes is dat we vervolgens kunnen luisteren naar alle foutjes die we maken en dat we ideeën krijgen hoe we de nummers leuker/mooier kunnen maken. Afgelopen maandag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens beeld en geluid opgenomen. Dat heeft weer een heel andere reden. Het is in de kringen waarin wij ons begeven niet de bedoeling om er met elkaars repertoire vandoor te gaan. Ontdekkingen die we doen blijven “voor ons” net zoals andermans zoektocht naar mooie liedjes alleen voor hem/haar te gebruiken zijn. We hebben het afgelopen half jaar aardig wat nummers gevonden die we graag willen blijven spelen, dus voordat iemand anders ze vindt maak ik er een filmpje van.
De komende tijd verschijnen zo nu en dan vast nog wel een paar filmpjes. Ze worden thuis op de bank opgenomen met mijn “oude” fototoestel, ik noem ze “the Couch Sessions”.
Soms gaat er wel eens iets mis, zo ook met onderstaand liedje. We waren al een eind op weg en toen ging de telefoon………

Geef een reactie

