Schipborg

Afgelopen zondag was het prachtig weer, we hebben een heerlijke wandeling gemaakt rond Schipborg en Zeegse en ik heb mijn gerepareerde cameralens kunnen testen. Mijn 18-135mm lens was kapot en hij is meer dan twee maanden weg geweest ter reparatie. Alles lijkt het weer te doen. Ik heb alleen inmiddels ook een zonnekap gekocht, hierdoor is het lastig om het zonnefilter te draaien op de lens. Dat is noodzakelijk omdat ik daar wat kleuren mee kan beïnvloeden. Misschien dat ik het filter eraf haal, maar het is ook een mooie bescherming voor de lens, ik weet het nog niet……
Het raadsel van afgelopen zondag heb ik inmiddels dankzij internet kunnen oplossen. We vroegen ons af of berken doodgaan vanwege de zwammen of dat zwammen voornamelijk op dode berken zitten. De zwammen blijken ook wel berkendoders te heten, mysterie dus opgelost.
Schipborg1
Schipborg2
Schipborg3
Schipborg4
Schipborg5
Schipborg6
Schipborg7
Schipborg8
Schipborg9
Schipborg10
Schipborg11
Schipborg12
schipborg13

Geef een reactie

