Trûbadoerswaadsile (2) en LDN

Ik ben op dit moment precies 2 jaar aan de medicatie LDN, nadat ik destijds door Noorse vrienden op het bestaan hiervan op de hoogte werd gehouden. Over een aantal weken zijn we weer in Noorwegen en zal ik voor de tweede keer mijn Noorse vriend Dag Tufte enorm bedanken voor het feit dat hij aan mij dacht toen een documentaire over LDN op de Noorse TV werd uitgezonden.
De kwaliteit van leven is voor mij zo enorm vooruit gegaan de afgelopen jaren.
Drie jaar geleden genoot ik ook wel van de leuke dingen die we ondernamen, maar ik moest iedere inspanning enorm bekopen en na een leuk weekend volgden automatisch een paar dagen met heel veel rust. De weekenden verliepen ook niet zonder “problemen”. Zo kon ik in Greven vrijwel niet in mijn eentje van het kampeerterrein naar het festivalterrein komen, om de simpele reden dat er een verhoging (trap) in de weg zat. Laura hielp me destijds omhoog…. Alle activiteiten werden ook altijd onderbroken door periodes van rust, ik kwam een dag niet door zonder overdag minimaal een uur te rusten. En dan heb ik het nog niet eens over de wandelstok die me vaak hielp om niet om te vallen.
Het is allemaal weg! De LDN reguleert mijn immuunsysteem door de aanmaak van extra endorfinen en het effect blijft geweldig! Ik heb voldoende energie, ik kan weer lopen, ik geniet optimaal van het leven!
Zo ook afgelopen weekend, een nieuwe ervaring. Een weekend zeilen en muziek maken en luisteren, het was prachtig!
Waadsile32
Waadsile33
waadsile34

Geef een reactie

