Op naar de muziek

De kinderen zijn na de zomervakantie inmiddels twee weken naar school en vandaag is het al weer tijd voor de eerste vrije dag van het jaar. Het is namelijk feest in Groningen, hier wordt ‘Bommen Berend’ gevierd, Gronings Ontzet. Bij droog weer vanmiddag maar wat leuks doen, nadat ze hun eerste vioolles van dit seizoen hebben gehad.
Laura en ik gaan muzikaal een drukke periode tegemoet, maar daar klagen we niet over.
Morgen spelen we met the Hillbilly Holler op een trouwfeest, volgende week spelen we met Stringtime op de opening van een Noorderlicht tentoonstelling in de stad (Op die tentoonstelling o.a. foto’s uit het inmiddels bekende boek ‘High Lonesome Below Sea Level’ Faces and Stories of Bluegrass Music in the Netherlands)
Ik heb na tweeënhalve week een einde gemaakt aan mijn baardexperiment. Vorige week herkende iedereen me nog wel op een bluegrassfestival in Wijhe, sterker nog, de reacties waren overwegend postief, maar er zijn nu eenmaal mensen waarvoor ik graag mijn baard af scheer.
Het laatste nieuws is dat ik met ingang van volgend seizoen zitting neem in het bestuur van de stichting Boetndeure en een actieve rol zal spelen in de organisatie van de zomerconcerten in Odoorn. Tot slot ben ik op zoek naar een plek waar ik met Laura een klein huisconcert kan verzorgen voor publiek, de reden daarvoor volgt spoedig….baard1
baard2baard3
forum

Geef een reactie

