Keukenverbouwing

We hebben weer en drukke tijd achter de rug. Ik heb het eerste grote mede georganiseerde festival achter de rug, we hebben met de band opgetreden, ik heb als spook meegeholpen met Noa’s schoolkamp en we zitten midden in een verbouwing.
De keukenverbouwing verloopt wel volgens planning, maar het verloopt niet helemaal op rolletjes. Het sloopwerk ging voorspoedig en Laura en ik hebben samen de oude keuken naar de vuilstort gebracht. Intussen hoopte het stof zich op in huis, de instrumenten hebben we veilig in de koffers opgeborgen.
Het installatiewerk ging allemaal prima, al bleek wel dat de muren niet helemaal glad waren gestuct. Met hulp van een echte stucadoor (vader van één van Jade’s vriendinnetjes) weet ik hoe ik vandaag de monteur de keuken moet laten plaatsen.
Gisteren is de keuken geleverd en al snel kwam ik erachter dat de keuken was geleverd in een kleur die we niet hadden besteld.
Paniek, paniek…., maar gelukkig bleek al snel dat de fout niet bij ons ligt. Gistermiddag heb ik bij de keukenleverancier het keukenfrontje opgehaald dat we hadden uitgezocht. Het nummer op het frontje komt overeen met de orderbevestiging, zelfs met de nummer op de verpakking van de keuken.
Ik vermoed dat bij de keukenzaak 2 stickers zijn verwisseld, ze zijn per ongeluk op het verkeerde frontje terecht gekomen.
Hoe dan ook, vandaag wordt de keuken gemonteerd, over een paar maanden zullen de deurtjes e.d. wel worden vervangen.keuken1keuken2keuken3keuken4keuken5keuken6keuken7

Geef een reactie

