Augustus/september

Als ik weinig op mijn weblog zet betekent het nog niet dat ik niets beleef. Het is meer dat ik er niet aan toe kom om mijn weblog bij te werken.
Daarom in dit bericht een aantal belevenissen vanaf het eind van onze vakantie.
We hebben vooral veel muziekactiviteiten gehad de afgelopen periode. Met de band hebben we opgetreden in Emmen, we hebben de laatste concerten van dit jaar georganiseerd in Odoorn en we hebben de vier Friese Troebadoers bezocht in Appelscha.
We hebben een nieuwe vloer gekocht die half oktober wordt gelegd, daarom ben ik al vast begonnen met het leeg halen van de boekenkast.
Noa is begonnen op het VWO, ik ben natuurlijk super trots op mijn dochter. De eerste weken zijn niet echt makkelijk, maar hopelijk komt ze snel in en mooi ritme.
Hieronder wat foto’s …….

Geef een reactie

