Noorwegen(1): Sokna

Het is weer een tijdje stil geweest op mijn weblog. Eén van de belangrijkste redenen daarvan was een algehele crash van mijn computer. Maar wonder boven wonder, na dagen ellende hoefde ik toch geen nieuwe te kopen en heb ik mijn vertrouwde laptop weer aan de praat gekregen. Ik zal de schade met terugwerkende kracht inhalen, ik zal kriskras door de afgelopen weken gaan en aan de hand van de gemaakte foto’s iets vertellen over onze belevenissen.
Eind juli betekent natuurlijk dat we weer naar Noorwegen zijn geweest. Het lijkt wel alsof onze reis naar Noorwegen ieder jaar mooier wordt. Dit jaar was de reis ook wat langer: We hebben een omweg gemaakt om op de plaats van bestemming te komen en na onze “normale” Noorse bestemmingen hebben we nog twee dagen in het prachtige Hallingdal vertoefd.
Ik begin met de dagen na het bluegrassfestival…..
Zoals gewoonlijk brengen we een paar dagen door in Sokna, hoog in de bergen in een oud hutje aan een prachtig meertje.
Voor mij de ideale gelegenheid om uit te rusten na het festival. We zijn daar in het gezelschap van Dag Tufte en Snorre Kopperud, en samen met hen maken we in ieder geval ieder jaar een video. En ieder jaar maken we een boottochtje naar de andere kant van het meer, waar we Laura’s droomhuisje bekijken.

Geef een reactie

